headline photo

Friday, February 29, 2008

.:Rumah Kata Mari:.

Alhamdulillah, aku dah berjaya dapatkan tiket utk pulang ke Malaysia untuk summer break ini. Punyalah lama aku tunggu, siap juga akhirnya.
DME-SIN-KUL-KBR Depart: 30 Jun Arrive: 01 Jul
KBR-KUL-SIN-DME Depart: 27 Aug Arrive: 28 Aug

DME: Domodedovo, Moscow
SIN : Singapore
KUL: Kuala Lumpur
KBR: Kota Bharu

Happy mode!
Satu lagi, hari ini aku terjumpa sebuah lagi restoran halal di Moscow. БАРБЕКЮ namanya. Di bawah merupakan flyer utk restoran tersebut. Mana2 yg faham dipersilakan untuk membacanya.
Laman depan.

Laman belakang.

2 comments:

shahrin salleh said...

salam
lambat lagi nak balik, 30 jun. huhu

Anonymous said...

salam..
wargh..aku x pk lg nk blk cmne ni..huhu..sebab senior2 ktrg kt cni kta horror sket exam 2nd sem ni,n mostly postpone exam sbb selang satu subjek 3 ari je..so,aku xpk lgla tarikh yg sesuai nk blk..ade dak2 ckp 30/6 dh ok dh,kalo tangguh pn spai 2/7 je..tp rsanya cm nk settlekan xm awl,blk awl..xtaula..pening2..huhu..nwy tahniah kerana berjaya settlekan bab2 tiket ni..hehe..=]

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails